Hejpådigdu!

Idag har jag inte gjort något speciellt, jag har suttit framför tv:n hemma hos amanda och sett på en överdriven verson av hans och greta. Den var väl lite si så där. Men det höll oss sysselsatta iallafall, :-) Nu när jag kom hem så sa pappa att vi skulle äta lite middag och sen kunde han tillsammans med mig städa ur mitt skrivbord och sätta det nere i vardagsrummet! (yeees) äntligen få bort det.. fy så sköönt, nu får det nån bättre användning. Mamma ska få det och ha pyssel i och pyssla på. Senare ikväll ska jag och syrran och pappa mysa i soffan, se tv och äta chips och lite godis! :D<3 Nu ska jag gå och hjälpa pappa med maten, Pusspuss! Malin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0