Tisdag kväll!

Hejsan hoppsan, idag har jag väl inte gjort så mycket.. Varit i skolan och svamla mest. När jag kom hem var jag med Amanda och vi såg mest tv och spelade spel, när hon hade farit hem väntade jag på att pappa skulle göra maten så jag skulle få fara till en av mina älskade kusiner.. SOFIE<3 När jag är hos henne i hennes nya lägenhet känner jag mig som hemma och de känns bra, jaa.. vad gjorde vi då? Vi mös på och åt lite munkar och daim såg vänner, var bland annat på sofies jobb och gjorde något men det var kul! Tack för en underbar kväll Sofie!<3 Och det här måste vi göra någon mer gång och även kanske ta med hanna och johanna.

Nåja, nu måste jag gå och göra min tyskaläxa.. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0